Job 5 van 12


Report this listing

Solliciteren



Administratief medewerker sociale dienst (30,4/38 u/w)


Functie

Frontoffice:
- Als eerste gezicht van het sociaal huis sta je in voor een warm en mensvriendelijk
onthaal, je zorgt voor een vlotte doorstroming en houdt de registratie bij van de
bezoekers.
- Je verzorgt aanvragen verwarmingstoelage van begin tot einde, biedt hulp bij
opladingen budgetmeter gas en elektriciteit.
- Je staat in voor optimaal beheer van de wacht- en documentatieruimte: jobwall,
huurmuur, documentatiewanden en inforekken, koffiehoek, kinderspeelhoek…
- Je staat in voor een warm telefonisch onthaal.
- Je behandelt mails op klantvriendelijke wijze.
- Je staat in voor afsprakenbeheer voor de gespreksruimtes en externe partners.


Backoffice:
- je bent verantwoordelijk voor een efficiënte postverdeling en volgt alle briefwisseling
op.
- je staat in voor logistieke bestellingen voor de sociale dienst.
- je staat in voor de administratieve voorbereiding en opvolging van beslissingen van
het Bijzonder Comité Sociale Dienst.
- Je onderhoudt contacten met de softwarehuizen en de programmatorische
overheidsdienst maatschappelijke integratie in functie van correcte administratieve
opvolging.
- Je verzamelt relevante gegevens voor thematische jaarverslagen.

Jouw profiel

- Je voldoet aan de algemene toelatings- en aanwervingsvoorwaarden (waaronder de
vereiste taalkennis) en hebt kennis van de OCMW werking en diensten. Je bent in het bezit
van een diploma secundair onderwijs of daarmee gelijkgesteld.
- Je werkt nauwkeurig en discreet.
- Je bent tegelijkertijd loyaal en klantvriendelijk en maakt geen onderscheid op vlak van
afkomst, geaardheid, sociale achtergrond of voorkomen.
- Je kan vlot overweg met de PC (Word, Excel, Outlook).
- Een basiskennis van de OCMW regelgeving en kennis van softwarepakketten eigen aan
een sociale dienst zijn zeker pluspunten.

  • Briefwisseling registreren, sorteren, frankeren
  • Administratieve dossiers samenstellen
    Gegevens, de actualisatie van gegevens, terugzendingen of aanmaningen controleren
  • De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen
    Bestellingen plaatsen
  • Documenten coderen, klasseren en archiveren
  • Personen onthalen en hun vraag identificeren
  • Kopieerwerk verrichten
  • Telefonische oproepen aannemen
    Doorverbinden naar de gevraagde gesprekspartners
    Een boodschap noteren

Aanbod

We bieden je een deeltijds contract voor bepaalde duur of ter vervanging van afwezige
personeelsleden. Er wordt een wervingsreserve aangelegd voor de duur van 2 jaar. De
verloning gebeurt op C-niveau (C1-C3) en bedraagt aan de huidige index minimum 1.842,71
euro voor een deeltijdse (30,4/38 u/w) tewerkstelling.
Het OCMW stimuleert gelijke kansen en diversiteit en biedt een zeer interessante
verlofregeling aan.

Je kan bovendien genieten van volgende extralegale voordelen:
• Maaltijdcheques van € 8/volledig gewerkte dag (met eigen bijdrage van €1,09)
• Fietsvergoeding van 0,35 €/km voor woon-werkverkeer
• Volledige terugbetaling openbaar vervoer woon-werk verkeer
• Vakantiegeld en eindejaarstoelage
• Aansluiting bij GSD-V: kortingen (op reizen, pretparken, bioscopen,…), premies bij
belangrijke gebeurtenissen in je leven en tussenkomsten in medische kosten
• Gratis zwembeurten in het stedelijk zwembad
• Tweede pensioenpijler (aanvullend pensioenstelsel)
• Opleidings- en ontwikkelingskansen

De aanwerving gebeurt op basis van een mondelinge selectie.

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht